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ErscheinungsdatumTitelAutor/Autorin
12005Service provider - customer interactions: key to success of innovative servicesHoffmann, Antje ; Herstatt, Cornelius 
22005Die späten Innovationsphasen - zur Bedeutung der Zusammenarbeit zwischen zentralem und lokalem Produktmanagement : Ergebnisse einer Untersuchung in der KonsumgüterindustrieBaumgarten, Antje ; Herstatt, Cornelius 
32007Leistungsmerkmale eines KMU-gerechten Innovationsaudits - Beitrag zur Erarbeitung eines Hamburger InnovationsauditsHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Trapp, Stefan ; Stockstrom, Christoph 
42007Erfolgreiches Portfoliomanagement in den frühen Innovationsphasen - Implikationen für kleine und mittlere UnternehmenHerstatt, Cornelius ; Lühring, Norbert ; Herzberg, Torsten ; Stockstrom, Christoph 
52008India’s National Innovation System: Key Elements and Corporate PerspectivesHerstatt, Cornelius ; Tiwari, Rajnish ; Buse, Stephan 
62004Users as inventors and developers of radical innovation : An explorative case study analysis in the field of medical technologyLettl, Christopher ; Herstatt, Cornelius 
72010Excellent target : Indian investment in Germany – recent developments and success factorsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
82004Einflussfaktoren auf die Effizienz von FuE-Kooperationen in der Biotechnologie-Branche - eine kausalanalytische UntersuchungMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
92001The Fuzzy Front End of InnovationHerstatt, Cornelius ; Verworn, Birgit 
102000A causal model of the impact of the “fuzzy front end” on the success of new product developmentHerstatt, Cornelius ; Verworn, Birgit 
112000Innovationsmanagement in kleinen und mittleren UnternehmenVerworn, Birgit ; Lüthje, Christian ; Herstatt, Cornelius 
122010Technology market intermediaries and innovationTietze, Frank ; Herstatt, Cornelius 
132007Innovationshemmnisse in KMU der Metropolregion Hamburg: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten BranchenTiwari, Rajnish ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
142007Workshop "Hamburger Innovationsaudit" - Erwartungen und ZieleHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Trapp, Stefan 
152000Management von technologie-getriebenen EntwicklungsprojektenHerstatt, Cornelius ; Lettl, Christopher 
161999Management of RMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
172000Modelle des InnovationsprozessesVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
181999Approaches to the "Fuzzy Front End" of innovationVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
192007Kooperationen zwischen KMU und Hochschulinstituten - Herausforderungen und LösungsansätzeHerstatt, Cornelius ; Raasch, Antje-Christina ; Buse, Stephan 
202004How to transfer discontinuous technology into radical innovation – some evidence from three nanotech casesTrauffler, Gaston ; Herstatt, Cornelius ; Tschirky, Hugo 
212000Management of “technology push” development projectsHerstatt, Cornelius ; Lettl, Christopher 
222007Externe Technologieverwertung - Maßnahmen zur Stärkung der Innovationskraft Hamburger KMUHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Tietze, Frank 
232001Search Fields for Radical Innovations involving Market ResearchHerstatt, Cornelius 
242001Innovation search fields with Lead UsersHerstatt, Cornelius ; Lüthje, Christian ; Lettl, Christopher 
252011Benevolent benefactor or insensitive regulator? Tracing the role of government policies in the development of India's automobile industryTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius ; Ranawat, Mahipat 
262005NPD-Process and Planning in Japanese engineering companies – Findings from an interview researchHerstatt, Cornelius ; Stockstrom, Christoph ; Nagahira, Akio 
272003Onlinegestützte Suche nach innovativen Anwendern in direkten und analogen AnwendermärktenHerstatt, Cornelius 
282002The innovation process: an introduction to process modelsVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
292003Einflussfaktoren auf das Management von Forschungs- und Entwicklungskooperationen : Eine empirische Analyse in der BiotechnologieMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
302007Mobile Services in Banking Sector: The Role of Innovative Business Solutions in Generating Competitive AdvantageTiwari, Rajnish ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
312007Exploring the correlation of patent ownership and firm successTietze, Frank ; Reul, Ervilia ; Herstatt, Cornelius 
322006Towards strategic Intellectual Property Management - Events during the Development. Evidence from Biotech SMEs.Tietze, Frank ; Granstrand, Ove ; Herstatt, Cornelius 
332004Systematische Nutzung von Analogien bei der Entwicklung innovativer ProdukteHerstatt, Cornelius ; Schild, Katharina 
342012Assessing India's lead market potential for cost‐effective innovationsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
352001Fortschrittliche Kunden zu radikalen Innovationen stimulierenHerstatt, Cornelius ; Lüthje, Christian ; Lettl, Christopher 
362007Die Inanspruchnahme öffentlicher Förderprogramme durch KMU - Zugang und AdministrationHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; de Vries, Dominic ; Stockstrom, Christoph 
372010Indian firms in Germany : recent FDI trendsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
382014Frugal innovation and analogies : some propositions for product development in emerging economiesTiwari, Rajnish ; Kalogerakis, Katharina ; Herstatt, Cornelius 
392009The Emergence of Indian Multinationals: An Empirical Study of Motives, Status-quo and Trends of Indian Investments in GermanyTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
402011Lead market factors for global innovation : emerging evidence from IndiaTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
412007Innovation via Global Route: Proposing a Reference Model for Chances and Challenges of Global Innovation ProcessesTiwari, Rajnish ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
422002„Services in motion“ - Besonderheiten von Dienstleistungsinnovationen am Beispiel der Bertelsmann Services GroupHipp, Christiane ; Herstatt, Cornelius 
432012Frugal innovations for the 'unserved' customer: an assessment of India's attractiveness as a lead Market for cost-effective productsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
442006Mobile Banking as Business Strategy: Impact of Mobile Technologies on Customer Behaviour and Its Implications for BanksTiwari, Rajnish ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
452013Innovieren für preisbewusste Kunden : Analogieeinsatz als Erfolgsfaktor in SchwellenländernTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
462013"Too good" to succeed? Why not just try “good enough”! : some deliberations on the prospects of frugal innovationsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
472012India - a lead market for frugal innovations? : extending the lead market theory to emerging economiesTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
482004Learning from users for radical innovationLettl, Christopher ; Herstatt, Cornelius ; Gemünden, Hans Georg 
492007Potentiale der internationalen Vermarktung in KMU - Entwicklung eines Instrumentes zur Selbstanalyse der kritischen ErfolgsfaktorenHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Tiwari, Rajnish ; Hieber, Solveigh 
502011Role of "Lead Market" Factors in Globalization of Innovation: Emerging Evidence from India & its implicationsTiwari, Rajnish ; Herstatt, Cornelius 
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