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ErscheinungsdatumTitelAutor/Autorin
12007Kooperationen zwischen KMU und Hochschulinstituten - Herausforderungen und LösungsansätzeHerstatt, Cornelius ; Raasch, Antje-Christina ; Buse, Stephan 
22004Einflussfaktoren auf die Effizienz von FuE-Kooperationen in der Biotechnologie-Branche - eine kausalanalytische UntersuchungMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
32000Innovationsmanagement in kleinen und mittleren UnternehmenVerworn, Birgit ; Lüthje, Christian ; Herstatt, Cornelius 
42005Service provider - customer interactions: key to success of innovative servicesHoffmann, Antje ; Herstatt, Cornelius 
52005Die späten Innovationsphasen - zur Bedeutung der Zusammenarbeit zwischen zentralem und lokalem Produktmanagement : Ergebnisse einer Untersuchung in der KonsumgüterindustrieBaumgarten, Antje ; Herstatt, Cornelius 
62000A causal model of the impact of the “fuzzy front end” on the success of new product developmentHerstatt, Cornelius ; Verworn, Birgit 
72010Technology market intermediaries and innovationTietze, Frank ; Herstatt, Cornelius 
82011Exploring the coevolution of design and technologySchweisfurth, Tim ; Tietze, Frank ; Herstatt, Cornelius 
92004Users as inventors and developers of radical innovation : An explorative case study analysis in the field of medical technologyLettl, Christopher ; Herstatt, Cornelius 
102008India’s National Innovation System: Key Elements and Corporate PerspectivesHerstatt, Cornelius ; Tiwari, Rajnish  ; Buse, Stephan 
112007Innovationshemmnisse in KMU der Metropolregion Hamburg: Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten BranchenTiwari, Rajnish  ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
122007Innovationshemmnisse in KMU der Metropolregion Hamburg - Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in ausgewählten BranchenHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Tiwari, Rajnish  ; Stockstrom, Christoph 
132011Role of "Lead Market" Factors in Globalization of Innovation: Emerging Evidence from India & its implicationsTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
142009The Emergence of Indian Multinationals: An Empirical Study of Motives, Status-quo and Trends of Indian Investments in GermanyTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
152007Innovationshemmnisse in kleinen und mittelgroßen Unternehmen - Konzeption der empirischen UntersuchungHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Tiwari, Rajnish  ; Umland, Martin 
162000Management of “technology push” development projectsHerstatt, Cornelius ; Lettl, Christopher 
172007Workshop "Hamburger Innovationsaudit" - Erwartungen und ZieleHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Trapp, Stefan 
182007Potentiale der internationalen Vermarktung in KMU - Entwicklung eines Instrumentes zur Selbstanalyse der kritischen ErfolgsfaktorenHerstatt, Cornelius ; Buse, Stephan ; Tiwari, Rajnish  ; Hieber, Solveigh 
192000Management von technologie-getriebenen EntwicklungsprojektenHerstatt, Cornelius ; Lettl, Christopher 
202000Modelle des InnovationsprozessesVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
212011Lead market factors for global innovation : emerging evidence from IndiaTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
222012Open global innovation networks as enablers of frugal innovation: propositions based on evidence from IndiaTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
232011Firms’ transition towards green product service system innovatorsTietze, Frank ; Schiederig, Tim ; Herstatt, Cornelius 
242004How to transfer discontinuous technology into radical innovation – some evidence from three nanotech casesTrauffler, Gaston ; Herstatt, Cornelius ; Tschirky, Hugo 
251999Management of RMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
261999Approaches to the "Fuzzy Front End" of innovationVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
272012Frugal innovations for the 'unserved' customer: an assessment of India's attractiveness as a lead Market for cost-effective productsTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
281999Need Assessment in Practice - Methods, Experiences and TrendsGeschka, Horst ; Herstatt, Cornelius 
292007Exploring the correlation of patent ownership and firm successTietze, Frank ; Reul, Ervilia ; Herstatt, Cornelius 
302012Assessing India's lead market potential for cost‐effective innovationsTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
312012India - a lead market for frugal innovations? : extending the lead market theory to emerging economiesTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
322014Frugal innovation and analogies : some propositions for product development in emerging economiesTiwari, Rajnish  ; Kalogerakis, Katharina ; Herstatt, Cornelius 
332013"Too good" to succeed? Why not just try “good enough”! : some deliberations on the prospects of frugal innovationsTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
342003Einflussfaktoren auf das Management von Forschungs- und Entwicklungskooperationen : Eine empirische Analyse in der BiotechnologieMüller, Christian ; Herstatt, Cornelius 
352005NPD-Process and Planning in Japanese engineering companies – Findings from an interview researchHerstatt, Cornelius ; Stockstrom, Christoph ; Nagahira, Akio 
362013Innovieren für preisbewusste Kunden : Analogieeinsatz als Erfolgsfaktor in SchwellenländernTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
372002„Services in motion“ - Besonderheiten von Dienstleistungsinnovationen am Beispiel der Bertelsmann Services GroupHipp, Christiane ; Herstatt, Cornelius 
382003Onlinegestützte Suche nach innovativen Anwendern in direkten und analogen AnwendermärktenHerstatt, Cornelius 
392002The innovation process: an introduction to process modelsVerworn, Birgit ; Herstatt, Cornelius 
402001Fortschrittliche Kunden zu radikalen Innovationen stimulierenHerstatt, Cornelius ; Lüthje, Christian ; Lettl, Christopher 
412004Learning from users for radical innovationLettl, Christopher ; Herstatt, Cornelius ; Gemünden, Hans Georg 
422006Mobile Banking as Business Strategy: Impact of Mobile Technologies on Customer Behaviour and Its Implications for BanksTiwari, Rajnish  ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
432011Benevolent benefactor or insensitive regulator? Tracing the role of government policies in the development of India's automobile industryTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius ; Ranawat, Mahipat 
442007Innovation via Global Route: Proposing a Reference Model for Chances and Challenges of Global Innovation ProcessesTiwari, Rajnish  ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
452014Innovation education programs : toward a conceptual frameworkMaritz, Alex ; De Waal, Anton ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius ; Lassen, Astrid ; Maclachlan, Ross 
462007Mobile Services in Banking Sector: The Role of Innovative Business Solutions in Generating Competitive AdvantageTiwari, Rajnish  ; Buse, Stephan ; Herstatt, Cornelius 
472001Innovation search fields with Lead UsersHerstatt, Cornelius ; Lüthje, Christian ; Lettl, Christopher 
482010Indian firms in Germany : recent FDI trendsTiwari, Rajnish  ; Herstatt, Cornelius 
492004Systematische Nutzung von Analogien bei der Entwicklung innovativer ProdukteHerstatt, Cornelius ; Schild, Katharina 
502001Search Fields for Radical Innovations involving Market ResearchHerstatt, Cornelius 
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